У наш час досить актуально є проблема розвитку людини, в якій гармонійно поєднувалися б емоційний та раціональний початки. Відомо, що втрати в естетичному вихованні у дитинстві збіднюють внутрішній світ людини. Тому шкільний вік вважається найважливішим у залучені до прекрасного.
Музика тут виступає у ролі універсального засобу естетичного й морального виховання, який формує внутрішній світ особливості. Розвиток творчих здібностей засобами музичного виховання сприяє загальному творчому розвитку особливості, що в свою чергу виховує чуйність, художню уяву, образно – асоціативне мислення, активізує пам’ять, спостережливість, інтуїцію, формує внутрішній світ дитиниНа розв'язання завдань художньо-естетичного виховання спрямована також позакласна виховна робота, тобто позашкільний освітньо-виховний компонент.
А саме участь школярів у діяльності Бабанської музичної школи, яка працює при нашому навчальному закладі уже багато років за такими напрямками:
образотворче мистецтво, вокал, музична література, музичний інструмент. На цих заняттях учні розширюють свої естетичні уміння й навички, поглиблюють знання з музики.
Беруть участь у вокальних та художніх конкурсах різного рівня. Керівники музичної школи організовують різноманітні виставки, концерти.
Графік роботи Бабанської музичної школи
№ п/п |
Назва гуртка |
Керівник |
День роботи |
Час занять |
1. |
Сольфеджіо, муз. література /1-7 класи/ |
Чех О.А. |
Вівторок |
13.20 - 18.15 |
2. |
Гітара |
Кириченко В.О. |
Вівторок П'ятниця |
13.20-14.55 13.20-14.55 |
3. |
Вокал |
Мазура Ю.П. |
Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця |
13.30.-18.20 12.30- 18.25 13.20-17.35 12.40-17.30 12.30-17.25 |
4. |
Образотворче мистецтво |
Криворот О. П. |
Середа П’ятниця |
12.25.-19.00 13.25-18.10 |
Гра на музичних інструментах
Керівник - Кириченко Вікторія Олександрівна
Сольфеджіо, муз. література
Керівник - Чех Ольга Анатоліївна
Образотворче мистецтво
Керівник - Криворот Ольга Петрівна
Малюнок набувається певне вміння відкрито і без страху виражати власні ідеї та почуття, бо саме художня творчість тут є синтезуючим, конструктивним, об'єднуючим й інтегруючим засобами, від яких залежить внутрішній світ особистості