Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 22.07.2019, 14:49

Дмитрушківська ЗОШ

Меню сайту
Категорії розділу
Логопедія [2]
Заняття логопеда з дітьми, корисні статті.
Група продовженого дня [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Педагогам » Група продовженого дня

Самопідготовка

Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання, сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.

І.Підготовча частина: Дітки прочитали пам’ятку як треба працювати під час самопідготовки.

1. Підготовка всіх необхідних предметів для роботи (підручники, ручки, олівці, лінійки, гумка).

ІІ. Самопідготовка.

Розпочинаємо виконувати д/з з важкого завдання математики.

  1. Усна лічба.

5+5-8          0+10-7

9-4+5          7-7+4

Подивилися в щоденники, що було задано додому з математики.

  1. Дітки, пригадали правило, яке вчили на уроці (щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти  різницю).
  2. Робота над задачею.
  • Відкрили підручники на с. 20 №93.
  • Прочитали пам’ятку роботи над задачею
  • Читаємо умову задачі (про себе ,всі разом,першу частину задачі, другу частину задачі).
  • Про що говориться в умові задачі?
  • Скільки було сторінок?
  • Скільки сторінок залишилося прочитати?
  • Яке питання до задачі?
  • Записали коротку умову і розв’язок задачі.
  1. Розв’язування рівняння №92.

Пригадали правило на с.20. Виконання роботи в зошиті.

  1. Фізкультхвилинка. Розминка для очей.

Сплять маленькі совенята (Очі заплющені)

Раз — розкрили оченята,Подивилися навколо(Кругові рухи очима),

Потім вгору і додолу(Лише очима, головою не рухати.)

Оченята — блим, блим, блим

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво оченята 

Повертали совенята

Совенята будуть спати,

А ми будем працювати.

  1. Молодці всі справилися з цими завданнями переходимо до української мови.

Подивіться в щоденники, що було задано додому з укр. мови.

  • Що, ви, сьогодні вивчали на уроці української мови?
  • Пригадали правила, які вивчили на уроці. Хто не вивчив  вивчіть.
  • Читаємо завдання, яке потрібно виконати в цій вправі.
  • Прочитали пам’ятку для списування речень, або тексту.
  • Прочитали текст і знайшли потрібний абзац.
  • Списування абзацу в зошити.

Хтось постукав тихо в клас.

Так перерві ще не час,-

Тут підказує Іринка

Це, звичайно фізхвилинка.

 Дружно встаньте, потягніться,

до сонечка посміхніться,

землі рідній поклоніться,

 вправо, вліво поверніться.

Раз присіли, два присіли,

 І за парту тихо сіли.

7.Молодці дітки. Ви добре справилися з цим завданням. Переходимо до літературного читання.

  • Подивилися в щоденники, що було задано додому.
  • З яким твором ви сьогодні знайомилися на уроці?
  • Прочитайте пам’ятку для роботи над оповіданням.
  • Читання оповідання.

ІІІ. Підсумок.

Виставка кращих робіт.

  • Хто гарно сьогодні попрацював під час самопідготовки?
  • Кому потрібно бути уважнішим і стараннішим?
  • Пам’ятка для списування речення  або тексту
  •  
  • 1.   Уважно прочитай речення або текст.
  • 2.   Подумай, чи розумієш ти те, що будеш писати.
  • 3.   Прочитай уважно кожне речення. Запам’ятай, як пишеться кожне слово.
  • 4.   Списуй усе речення (якщо воно невелике) або частинами.
  • 5.   Перевір, чи правильно ти все списав.
  •  
  •  
  •  
  • Пам’ятка для читання оповідання
  •  
  • 1.   Прочитай заголовок. Спробуй визначити тему оповідання.
  • 2.   Прочитай текст, зверни увагу на незнайомі слова.
  • 3.   Випиши їх або підкресли. Знайди їхнє значення за тлумачним словником або запитай у вихователя.
  • 4.   Прочитай питання після тексту і прочитай текст ще раз, щоб дати на них відповідь.
  • 5.   Прочитай текст уголос, звертаючи увагу на виразність та інтонацію.
  •  
  •  
  • Правила підготовки усних домашніх завдань
  •  
  • 1.   Пригадай, про що розповідав учитель на уроці.
  • 2.   Прочитай текст повністю. Якщо тре­ба, користуйся малюнками, картою, словниками, схемами.
  • 3.   Читай уважно, намагаючись за­пам’ятати основне.
  • 4.   Для того щоб краще запам’ятати, за­писуй у зошит дати, назви, імена.
  • 5.   Спробуй переказати прочитане.
  • 6.   Прочитай удруге, звертаючи увагу на ті місця, які ти забув або пропустив.
  • 7.   Спробуй відтворити прочитане по думки, а потім уголос. Якщо текст за обсягом великий і погано запам’ятовуєть­ся, запиши короткий план прочитаного і спробуй переказати, користуючись цим планом.
  •  
  •  
  • Пам’ятка для виконання завдань із рідної мови
  •  
  • 1.   Розпочинай з роботи над помилками Використовуй для цього пам’ятку. Повтори правила, якщо забув.
  • 2.   Вивчи або повтори правило, яке задано на сьогодні.
  • 3.   Уважно прочитай завдання вправи. Виконай його усно.
  • 4.   Виконай вправу письмово.
  • 5.   Перевір свою роботу.
  •  
  •  
  •  
  • Порядок звуко-буквеного аналізу слова
  • 1.   Прочитай слово вголос.
  • 2.   Скажи, скільки в ньому складів.
  • 3.   Назви наголошений склад.
  • 4.   Назви голосні (наголошені і ненаголошені).
  • 5.   Назви приголосні (дзвінкі, глухі, тверді та м’які).
  • 6.   Назви звуки і букви. Скільки їх.
  • 7.   Роботу виконуй за зразком:
  • деньки - день-ки, 2 склади
  • [д] – приголосний, твердий, дзвінкий;
  • [е] – голосний, ненаголошений;
  • [н’] — приголосний, м’який, дзвінкий;
  • [к] — приголосний, твердий, глухий;
  • [и] — голосний, наголошений;
  • 6 букв, 5 звуків.
  •  
  •  

 

 

  • Запам'ятай!
  • 1.   } ?   завжди дія ( + )
  • 2.  залишилося       ( - )
  • 3.  на ? більше, ніж ( + )
  • 4.  на ? менше, ніж ( - )
  • 5.  на  ? >,< завжди дія ( - )
  • 6.  у ? раз більше, ніж  ( . )
  • 7.  у ? раз менше, ніж  ( : )
  • 8.  у ? раз >,< завжди дія ( : )           
  •  

 

 

 

 

  • Пам’ятка роботи над задачею

 

  • 1.   Прочитай уважно задачу.
  • 2.   З’ясуй, що в задачі відомо і про що слід дізнатися.
  • 3.   Запиши коротку умову задачі або зроби її схему.
  • 4.   Подумай, чи можна розв’язати задачу однією (двома...) дією. Якою? Чому?
  • 5.   Запиши розв’язок задачі (за діями, виразом).
  • 6.   Дай повну відповідь на питання задачі, запиши її (перед цим пригадай або прочитай питання).
  • 7.Перевір правильність розв’язування задачі.
  •  
  • Пам'ятка при розв'язуванні прикладів
  • 1. Спиши без помилок умову.
  • 2. Продумай порядок дій.
  • 3. При діленні визнач, скільки цифр буде в частці, не пропускай нулі.
  • 4. При написанні умови прикладів на множення будь уважним.
  • 5. Не пиши множник під нулем, не забувай його знести в добуток.
  • 6. Пам'ятай, як правильно виконуються дії з іменованими числами.
  • 7. Пиши чітко, крупно (на всю клітинку), кожну цифру у своїй клітинці. Не забувай про дату на завтра.
  • 8. Запиши, яка тема незрозуміла чи важка. Звернись до вчителя.

 

 

Пам’ятка

як треба працювати під час самопідготовки.

 

  1. Виконуй навчальні завдання в години, відведені для цього врежимі дня. Це допоможе тобі в роботі.
  2. Перед самопідготовкою відбери потрібні посібники (підручники, зошити, письмове та крес ленське приладдя) й поклади їх у такому порядку в якому виконуватимеш завдання.
  3. Спочатку повтори те, що сьогодні вивчав на уроках.
  4. Усі уроки виконуй самостійно, намагайся сам розібратися у труднощах( коли вже ніяк не можеш виконати завдання  сам, звертайся по допомогу до вчителя).
  5. Починай виконувати завдання з тих предметів, які для тебе найважчі, не відкладай їх на той час, коли будеш стомлений.

Розробила:

вихователь ГПД 2 клас

Платонова Л.В.

Категорія: Група продовженого дня | Додав: gor (09.02.2015)
Переглядів: 3654 | Теги: гпд | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт
Пошук
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Дмитрушківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2019
    Створити безкоштовний сайт на uCoz