Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 23.09.2019, 08:59

Дмитрушківська ЗОШ

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка класного керівника

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ГОДИНИ СПІЛКУВАННЯ

До плану класного керівника

1-2. Титулка . Фото мій класний колектив( учитель, учні)

3. Аналіз виховної роботи за минулий рік ( зразок)

4 Цілі та завдання виховної діяльності.( 3-4 завдання)

5.Модель, схема виховної системи класу( зразок)

6. Психолого-педагогічна характеристика класу.( зразок)

7.Соціальний паспорт

8.Соціометрія , діагностика

9.Планування виховної роботи класу

- Самоврядування (чергування, участь в акціях, місячниках, благоустрої , звіти відповідальних за спорт , та здоров’я, культуру , освіту та ін.,)

- Традиції (класу , школи)

- Організація виховної діяльності ( див. Основні орієнтири виховання1-11 класів)

- Школа сприяння здоров’ю

- Робота з батьками(збори,психолого-педагогічні практикуми,лекції, бесіди,

конференції,листування,відвідування вдома,брифінги,огляд

літератури,засідання батьківських клубів,засідання,класного батьківського

комітету,вечори великої сім'ї,родинні свята,дні відкритих дверей, вечори

запитань і відповідей,альбоми ,естафети,виставки сімейних реліквій,

батьківський всеобуч)

-Індивідуальна робота з учнями

Основні напрямки індивідуальної роботи з учнями:

— розвиток пізнавальних інтересів;

— формування комунікативних якостей;

— виховання самодисципліни;

— розвиток творчих здібностей;

— корекція поведінки, робота з важковиховуваними учнями, учнями з неадекватною поведінкою;

— вихід із кризових ситуацій, допомога учням з вадами здоров'я;

— робота з обдарованими дітьми;

— вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов і процесу їх розвитку;

— встановлення міжособистісних відносин з кожною дитиною;

— взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічними службами навчального закладу з метою проектування індивідуальної траєкторії розвитку учня, педагогічної підтримки суспільно-корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному фізичному становленні учнів;

— діагностика результатів навчання, виховання, розвитку кожної особистості учня, облік їх особистих досягнень.

- Непередбачені заходи( по школі , в класі)

10.Участь в гуртках

11. Протоколи батьківських зборів, доповіді та виступи на зборах

12.Журнал безпеки життєдіяльності учнів

13.Основні державні свята

14.Матеріали виховних годин, годин спілкування.( можна окрема папка)

15. Розробки сценаріїв виховних заходів ( можна окрема папка)

Оздоровчі технології

  •  Стежити за правильним диханням. .
  •  Загартовувати організм комплексом засобів.
  •  Пити чисту воду.
  •  Намагатися вживати більше рослинної їжі.
  •  Намагатися вживати менше солі, цукру.  
  •  Намагатися правильно добирати продукти харчування.
  •  Правильно харчуватися, враховуючи екологічний стан місця проживання.
  •  Проводити релаксацію, аутогенне тренування для зняття втоми.
  •  Підтримувати добрий мікроклімат у родині.
  •  Вміти гуманно поводитись з оточенням.
  •  Дотримуватися мовного етикету (не лихословити, вживати слова ввічливості тощо).
  •  Підтримувати гарний настрій.
  •  Не допускати конфліктних ситуацій.
  •  Дотримуватися режиму навчання та відпочинку.
  •  Стежити за особистою гігієною тіла.  
  •  Стежити за чистотою, бути охайним.
  •  Забезпечувати сон з доступом свіжого повітря.
  •  Виконувати вправи для корекції зору.
  •  Не вживати наркотики, алкоголь, не курити.
  •  Боротись зі шкідливими звичками.
  •  Вести «щоденник здоров'я».
  •  Прагнути організувати життєдіяльність, враховуючи власні біоритми.
  •  Формувати індивідуальний здоровий стиль життя.
  •  Усвідомлено ставитись до життя як найвищого дару природи.
  •  Правильно добирати та готуватися до майбутньої професії, враховуючи свій стан здоров'я.
  •  Оптимально організувати рухову активність.
  •  Проводити оздоровчі настрої.  
  • формуванню високого рівня культури здоров'я.      
  •  Організація рухливої активності по 10-15хв. в день, включаючи фізкультхвилинки та ребіліатаційні міроприємства на уроках
  • Участь у святах, які проводяться в школі, і особливо на свіжому повітрі.
  • Фітооздоровлення, вітамінізація, загартовування.
  • Музикотерапія
  • Ароматерапія
  • Ранкова гімнастика

План повинен бути діючим, з доповненнями , записами, корекцією, відмітками про виконану роботу.

Психолого-педагогiчна

 характеристика колективу ____класу

У ____ класi навчається ___ учнiв, з них:___ дiвчаток i ___ хлопчикiв. Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.

Показники успiшностi у класi такi:

• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень ______;

• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень ______;

• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень ______;

• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень _____.

Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.___% учнiв класу навчаються iз задоволенням i тiльки троє ______ мають початковий рiвень навчальних досягнень.

Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають _________.

Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як:_________ — не завжди виконують домашнi завдання.

Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними останнього анкетування пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв класу виявилась такою: 50 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу; 25 % дiтей мають середнiй рiвень активностi, а 15 % вiд загальної кiлькостi дiтей не цiкавляться справами колективу.

60 % дiтей вважають, що колектив класу згуртований. За результатами анкетування виявлено групу дiтей з високим рiвнем тривожностi, напруженостi в життi коллективу. До її складу входять такi учнi:______________. Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв.

Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.

Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати; є малозабезпеченi сiм’ї.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Дмитрушківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2019
    Створити безкоштовний сайт на uCoz