Субота, 18.08.2018, 12:52
Дмитрушківська ЗОШ
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Персональний сайт Копелянець Оксани Ігорівни

 

Класний колектив "Олімпієць" 8 клас

класний керівник  Копелянець  Оксана Ігорівна 

Опис виховної системи класу

 

А я люблю, коли сміються діти,

Коли на личку радість виграє.
А усмішка ясним промінням світить... 

І в цьому мудрість виховання є.

Н. Красоткіна

       Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомою й зрозумілою, а іншим - навіть легкою, і тим зрозумілішою і легшою здається воно, чим менше людина з ним знайома теоретично і практично. (К. Ушинський)

У різні історичні періоди суспільство характеризувало виховання, виходячи зі своїх соціальних установок та актуальних задач, при цьому частіше воно піклувалось про свою власну стабільність, ніж про розвиток потенціалу людини. Напевно, цим можна пояснити різноманіття підходів до розуміння сутності виховання, багатоаспектного тлумачення характерних ознак цього педагогічного явища.

Оцінити рівень вихованості особистості можна і за ЇЇ ставленням до навколишньої дійсності. У ставленні до суспільства вона виявляє патріотизм, суспільну дисциплінованість, громадську активність, працьовитість, відповідальність, солідарність, відданість справі; у ставленні до інших людей - повага їх гідності, піклування, терплячість; до себе - гідність, самокритичність, самоконтроль, ініціативу, оптимізм; до культури - повагу до культурних цінностей, контакти з діячами культури, розуміння прекрасного; до природи - повагу до всіх форм життя, замилування природою, примноження її багатств і раціональне їх використання; до моральних цінностей - демократизм, гуманізм, поважання свободи волі особистості.

Виховна проблема  мого класу:

« Виховання  в  учнів  поваги  до  держави, її  законів,   праці  та людей». Тому основною метою виховання моїх учнів  є виховання всебічно розвиненої та гармонійної особистості.

Я  працюю у  Дмитрушківській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Уманської районної ради Черкаської області. Прийшла працювати   вчителем німецької мови та зарубіжної літератури відразу після отримання освітньо – кваліфікаційного рівня «спеціаліст». Паралельно з роботою отримала ОКР «магістр».  А з 2015 року я працюю ще і вчителем  англійської мови.  Прийшовши на роботу, відразу стала класним керівником 11 класу. Це і був мій перший досвід. На даний момент я класний керівник 6 класу.

Компоненти структури

Орієнтаційно-цільовий компонент

Основна  мета  виховання :

«Формування у вихованців наукового світогляду, прищеплення їм комплексу загальнолюдських, національних і професійних норм, правил, цінностей та ідеалів поведінки».

Основними напрямками моєї  виховної роботи є  :

·   Виховання патріотизму, усвідомлення належності особистості до свого народу, нації, України;

·   Розвиток творчих обдарувань учнів;

·   Розвиток навичок соціальної компетентності;

·   Пропаганда здорового способу життя;

·   Профілактика правопорушень;

·   Вивчення правил дорожнього руху та протипожежної безпеки.

Цілі і задачі  моєї виховної системи:

  • Формувати в дітей кращі людські якості та риси характеру;
  • Виховувати  любов до рідної землі, традицій, звичаїв;
  • Розвивати вроджені здібності, творчу активність;
  • Виховувати прагнення до знань;
  • Пропагувати здоровий спосіб життя;
  • Проводити роботу по попередженні негативних проявів поведінки та шкідливих звичок;
  • Постійно підтримувати зв'язок з батьками для успішності виховного процесу;
  • Працювати над згуртуванням дитячого колективу;
  • Постійно проводити індивідуальну роботу з учнями.

Етапи  виховної системи класу:

  1. Становлення (кожен учень займає певне місце);
  2. Стабільного розвитку (бурхливий розвиток  колективу);
  3. Завершальний (системні зв'язки міцніють, життя класу упорядковується, виховна система працює в заданому режимі ).

Гносеологічно-аксіологічний(змістовий) компонент

  Класні керівники – педагоги, які постійно спілкуються з учнями, закріпленими за ними, різнобічно впливають на них і водночас працюють за предметною системою. Тобто, крім викладання певного предмета він дбає про об'єднання зусиль учителів, які працюють у певному класі, координацію їхніх вимог для поліпшення результатів виховної та навчальної роботи з учнями класу. Класний керівник повинен вміти створити здоровий мікроклімат у класному колективі і, окрім того, виокремити кожного учня як особистість. У роботі зі своїм класом я завжди намагаюся виконати ці завдання.

Основні  орієнтири моєї виховної роботи визначаються орієнтирами, запропонованими Міністерством освіти та науки України. Вони:

  •  Ціннісне  ставлення до родини та до людей;
  •  Ціннісне ставлення до себе;
  •  Ціннісне ставлення до природи;
  •  Ціннісне ставлення до культури та мистецтва;
  • Ціннісне ставлення до суспільства та держави;
  • Ціннісне ставлення до праці

В зв'язку з останніми подіями в нашій державі, чи не найбільша увага приділяється питанню національно – патріотичного виховання.

Важливим компонентом результативності виховної роботи класного керівника є його співпраця з батьками. Я, як класний керівник, не лише проводжу батьківські збори, а й займаюся індивідуальною роботою з батьками кожного учня. Окрім цього, для виховання самодисципліни, розвитку пізнавальних інтересів, формування комунікативних якостей та встановлення міжособистісних відносин, проводжу індивідуальну роботу з учнями.

Організаційно-педагогічний компонент

На сьогоднішній день, питання умов ефективності виховного процесу гостро постає перед класними керівниками.

У своїй роботі я намагаюся донести до своїх вихованців той факт, що в нормальному, цивілізованому суспільстві людині вигідно бути вихованою і освіченою.

Повноцінними і рівноправними учасниками виховного процесу, окрім вчителів є і діти. Перед нами всіма стоїть одна і та ж мета, досягти якої можливо лише за умови плідної співпраці. В роботі з класом я намагаюся не акцентувати увагу на тому, що я вихователь. У відносинах з дітьми панує атмосфера довіри та спокою. Моя виховна діяльність спрямована на те, щоб виховати гуманну, високоморальну особистість без моральних  та фізичних перевантажень. Я вважаю, що лише позитив та щирість можуть вплинути на успішне виконання поставлених виховних завдань.

  Колектив класу діяльний, живий, енергійний. Стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти можуть самостійно організовувати справи, підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях. Між хлопчиками і дівчатками є повне порозуміння. У стосунках між дітьми спостерігається співчуття, теплота, галантність.

Учнівське самоврядування в класному колективі діє на найвищому рівні. Актив класу розділений на «міністерства», кожне з яких добросовісно та відповідально відноситься до покладених на них обов'язків. На протязі двох останніх років склад кожного з «міністерств» залишається незмінним. Про проведену роботу учні звітуються на класних зборах. Для забезпечення комфортного перебування вихованців у школі, з метою підвищення їхніх навчальних досягнень та успішної адаптації в колективі тісно співпрацюю з психологом та соціальним працівником, адміністрацією, учителями-предметниками.

Однією з найважливіших ланок системи виховної роботи є тісна співпраця з батьківським комітетом. У бесіді з батьками класний керівник повинен більше слухати і чути, а не давати рекомендації виховання або напучувати. Я повністю переконана що єдність впливу школи та родини збільшує силу виховного впливу на дитину.

Для роботи з батьківським активом класу використовую наступні форми співпраці: батьківські збори , що часто проходять у формі диспутів, дискусій, у формі довірливої бесіди з обміном досвідом; лекції для батьків на педагогічні теми.

Практично - діяльнісний  компонент

Більшість моїх вихованців навчаються на достатньому та високому рівнях, кожен індивідуальність, особистість, тому лідерів у класному колективі багато. Мої учні є  членами шкільного волонтерського загону . Я, як класний керівник, незважаючи на велику кількість щоденних справ ,повинна бути дуже уважною, постійно спостерігати за психічним станом дітей - чи не присутнє почуття депресії, агресія. Не допускати випадків фізичного, психічного насилля, образ, недбалого і жорстокого поводження з дітьми в т. ч. і з боку батьків. Якість виховного процесу, значним чином залежать від теоретичної  підготовки, педагогічної та методичної майстерності класного керівника.

У роботі з учнями використовую наступні методи виховання:

  1. Методи формування свідомості (роз'яснення, диспут, бесіда)
  2. Метод прикладу.

Були проведені такі класні години:

«Що таке толерантність?», «Мої права та права інших», «Світ моїх захоплень», «Золоте правило поведінки», «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити», «Ціна однієї хвилини», «Що означає культура навчальної праці?», «Скільки у світі професій», «Бережи ліс», «Вода – безцінне багатство. Бережіть її!», «Давайте, друзі, разом природу берегти!», «Що я знаю про жанри мистецтва?», «Згадаймо всіх поіменно», «Моя земля – земля моїх предків», «Україна – наша Батьківщина», «Державна символіка».

У своїй роботі, за основу використовую Національну програму «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Діагностико-результативний компонент

Очікувані результати виховної діяльності:

  • активна життєва позиція учнів;
  • спроможність приймати обдумані та правильні самостійні рішення;
  • досягнення оптимального особистісного рівня кожного учня.

Щоб виявити і допомогти учневі розвинути його таланти та інтереси, опрацьовую різні методики та анкети. Якраз вони, значною мірою, допомагають мені обрати ту чи іншу тему класної години.

Структурно-функціональна чи організаційно-педагогічна модель системи

Організація виховного процесу в моєму класі  базується на наступних принципах:

 
  • цілеспрямованості виховання;
  • урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів;
  • системності, систематичності та послідовності у вихованні;
  • поєднання педагогічного керівництва з ініціативою та самодіяльністю учнів;
  • зв'язку виховання з життям;
  • поєднання поваги до особистості дитини з розумною вимогливістю до неї;
     
  • єдності педагогічних вимог школи, сім`ї  та громадськості;
  • виховання особистості в колективі;
  • демократизації;
  • створення ситуації успіху.

Одноденний  туристичний похід

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

День козацтва 

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я в Інтернеті

 Користування Інтернетом не така і проста штука. Щоб бути у безпеці в інтернет просторі ми повинні дотримуватися простих правил.  Але, дозвольте нагадати, що інтернет спілкування не може повною мірою замінити живого. Тож давайте будемо намагатися проводити більше часу з нашими рідними та близькими. 

10 золотих правил безпеки в інтернеті.

1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи.

2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.

3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям.

9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Дмитрушківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2018Створити безкоштовний сайт на uCoz